CFG FPS +10

Aici veti gasi brush-uri , font-uri , etc...

CFG FPS +10

Postby afpromania » 13 Sep 2014, 15:15

Va arat propriul meu cfg pentru marirea FPS-ului. Functioneaza ca orice cfg, insa trebuie pornit inainte de a intra pe un server. Daca il porniti in timpul jocului, cateva secunde ecranul vi se va bloca.

Code: Select all
//Rendered by AFp@romaniachat.ro
// CFG pentru FPS - niciunul din cele de mai jos nu sunt coniderate coduri

// Procesor
r_sse2 1 // nu e considerat cod
mat_forcehardwaresync 0 // dezactiveaza sincronizarea cu RAM si Video

// Pentru calculatoarele slabe
fps_max 300
mat_monitorgamma 1.6 // da luminozitate la ecran
mat_fastspecular 0 // nu face reload la materiale
r_drawdetailprops 0 // dezactiveaza anumite detalii
r_flashlightrendermodels 0 // dezactiveaza calitatea lanternei
r_propsmaxdist 0 // distanta maxima de vizualizare
cl_detaildist 0 // distanta unde vor aparea anumite obiecte (iarba)
cl_detailfade 0 // distanta la care obiectele devin transparente
cl_minmodels 0 // player - modele normale
net_graph 1 // info ping, lerp, interp
mat_maxframelatency 0 // dezactiveaza lagul ptr cadre (fps)
adsp_debug 0 // era ptr dezvoltatori
blink_duration 0 // timpul unui "eye blink"
budget_averages_window 0 // nr cadre secunde ptr frametimes
budget_background_alpha 0 // transparenta panou
budget_history_numsamplesvisible 0 // nu se memoreaza istoricul de rendering
budget_history_range_ms 5 // milisecunde ptr budget
budget_peaks_window 0 // numarul frameurilor ptr frametimes
budget_show_averages 0 // media aritmetica ptr frametimes
budget_show_history 0 // dezactiveaza history
budget_show_peaks 0 // dezactiveaza peaks
cl_drawmonitors 0 // necunoscut, dar recomandat (cica)
cl_ejectbrass 0 // nu mai arata cartusele ce ies din arma
cl_forcepreload 1 // incarca informatiile si textura inainte de conectare pe server
cl_logofile 0 // dezactiveaza spraypoint
cl_phys_props_max 50 // nr maxim de clienti tertza
cl_ragdoll_collide 0 // nu stiu ce face
cl_show_splashes 0 // dezactiveaza imprastierea materialelor
closecaption 0 // dezactiveaza subtitrarile
flex_smooth 0 // dezactiveaza calitatea miscarilor
func_break_max_pieces 0 // dezactiveaza bucatelele de obiecte la spargere
g_ragdoll_fadespeed 0 // nu stiu exact
g_ragdoll_maxcount 0 // nu stiu exact
//gl_clear 1 // curata ceva dar nu stiu ce
lod_TransitionDist 0 // nivelul detaliilor este curat din memorie
mat_antialias 0 // dezactiveaza calitatea marginilor modelelor
mat_bufferprimitives 1 // buffer mai mic
mat_bumpmap 0 // dezactiveaza renderul materialelor
mat_clipz 1 // nu stiu exact
mat_compressedtextures 1 // compreseaza texturile
mat_debugdepthmode 0 // dezactivat - e ptr dezvoltatorii de joc
mat_debugdepthval 128 // dezactivat - e ptr dezvoltatorii de joc
mat_debugdepthvalmax 256 // dezactivat - e ptr dezvoltatorii de joc
mat_envmapsize 0 // dezactiveaza rezolutia mediului sa nu se reflecte prea mult
mat_envmaptgasize 0 // idem
mat_filterlightmaps 1 // lumina va fi normala. Daca pui 0 o sa fie patratoasa
mat_forceaniso 0 // dezactiveaza Anistropic Filtering Level

mat_framebuffercopyoverlaysize 0 // dezactiveaza anumite marimi de layere din textura
mat_parallaxmap 0 // dezactivare parallax maps
mat_picmip 2 // calitatea texturilor (2 = f slaba)
mat_reducefillrate 1 // reduce filtrul materialelor
mat_specular 0 // dezactiveaza testele de performanta
mat_trilinear 0 // dezactiveaza detaliile in mod triliniar
mat_shadowstate 0 // nu stiu exact, ceva cu umbre
mat_vsync 0 // opreste sincronizarea pe verticala
mat_wateroverlaysize 8 // textura apei e micsorata
mp_decals 0 // nu stiu exact
muzzleflash_light 0 // nu stiu exact
props_break_max_pieces 0 // bucatile care se sparg sunt 0
props_break_max_pieces_perframe 0 // frameurile bucatilor sparte
r_cheapwaterend 1 // renderul apei slab
r_cheapwaterstart 1 // idem
r_decal_cullsize 9999 // player
r_decals 0 // player
r_dopixelvisibility 0 // player
r_drawbatchdecals 0 // player
r_drawflecks 0 // player
r_drawmodeldecals 0 // player
r_dynamic 0 // player
r_eyegloss 0 // player
r_eyemove 0 // player
r_eyes    0 // player
r_eyeshift_x 0 // player
r_eyeshift_y 0 // player
r_eyeshift_z 0 // player
r_eyesize 0 // player
r_flex    0 // player
r_forcewaterleaf 0 // nu optimizeaza apa
r_lightaverage 1 // lumina
r_lod 2 // nu stiu exact - Load of Details
r_maxdlights 32 // lumina
r_maxmodeldecal 0 // player
r_maxnewsamples 0 // player
r_maxsampledist 0 // player
r_minnewsamples 0 // player
r_norefresh 0 // player
r_occlusion 1 // occlusion sys
r_PhysPropStaticLighting 0 // lumina
r_renderoverlayfragment 0 // dezactiveaza fragmentele de render
r_rootlod 2 // root - Load of Details
r_ropetranslucent 0 // translucenta ptr sfoara
r_shadowmaxrendered 9 // render umbre
r_shadowrendertotexture 1 // render umbre si texturi
r_shadows 1 // arata umbrele - implicit
r_teeth 0 // player
r_WaterDrawReflection 0 // nu arata reflexia apei
r_WaterDrawRefraction 0 // nu arata refractia apei
r_waterforceexpensive 0 // ceva de gravitatea apei/forta
r_waterforcereflectentities 0 // entitatile apei
//r_worldlightmin 0.0002 // nu stiu exact
//r_worldlights 1 // numarul de lumini afisate pe un singur vertex
//rope_averagelight 0 // forteaza ca sforile sa foloseasca cubemax si nu multa intensitate
//rope_collide 0 // impactul sforilor cu mediul
//rope_shake 0 // animatie sfoara
//rope_smooth 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_enlarge 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_maxalpha 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_maxalphawidth 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_minalpha 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_minwidth 0 // calitate sfoara
//rope_subdiv 0 // calitate sfoara
//rope_wind_dist 0.01 // calitate sfoara
showhitlocation 1 // player, mapa, mediu
sv_forcepreload 1 // incarca informatiile inainte de conectare
//texture_budget_background_alpha 9999999 // panou
//texture_budget_panel_height 0 // panou
//texture_budget_panel_width    0 // panou
//weapon_showproficiency 1 // nu stiu exact

// Alte setari de grafica
violence_ablood 1 // player
violence_agibs 1 // player gib entities
violence_hblood 1 // player - sange normal
violence_hgibs 1 // player human gib entities
cl_forcepreload 1 // modelele si texturile sunt incarcate in ram si video inainte de conectarea la server
cl_ejectbrass 0 // ascunde cartusele consumate
cl_phys_props_enable 0 // no need
cl_phys_props_max 0 // clientside physics props
cl_show_splashes 0 // animatii

// curata consola
clear


O sa observati ca unele comenzi de consola au semnul // inainte, asta inseamna ca nu vi le recomand. Daca le activati, veti avea probleme cu mouse-ul.
Iata si printul cu setarile mele de video:
Image

SFAT: intai setati optiunile din poza, apoi va activati cfg-ul.

In general, eu nu puteam juca deloc pe mapele cu detalii inalte si aveam 10 FPS maxim. Cu acest config, am 20,30 si foarte putin lag. Pe unele mape joc cu 70.

Prosti peste prosti.
User avatar
afpromania
Membru
 
Posts: 154
Joined: 14 Jul 2014, 20:37
Location: Ploiesti

Re: CFG FPS +10

Postby afpromania » 17 Sep 2014, 18:01

Ok, am facut o mica schimbare, am eliminat cateva comenzi care afectau mouseul iar miscarile erau cam ingreunate in STRAFE. Am aceleasi FPS-uri, iar gama am dezactivat-o. Incercati CFG-ul si spuneti-va parerea.

Recomand ca acest cfg sa il foloseasca cei care au placi video mici (300mb, 256mb, 64mb). Si deasemenea, setarile din poza de sus.

Code: Select all
//rendered by AFp
//CS:S v84

mat_monitorgamma 1.6 // da luminozitate la ecran
mat_fastspecular 0 // nu face reload la materiale
cl_detaildist 0 // distanta unde vor aparea anumite obiecte (iarba)
cl_minmodels 0
net_graph 0
net_graphpos 2
blink_duration 0 // timpul unui "eye blink"
cl_drawmonitors 0 // necunoscut, dar recomandat (cica)
cl_ejectbrass 0 // nu mai arata cartusele ce ies din arma
cl_logofile 1 // dezactiveaza spraypoint
cl_show_splashes 0 // dezactiveaza imprastierea materialelor
closecaption 0 // dezactiveaza subtitrarile
func_break_max_pieces 0 // dezactiveaza bucatelele de obiecte la spargere
lod_TransitionDist 0 // nivelul detaliilor este curat din memorie
mat_antialias 0 // dezactiveaza calitatea marginilor modelelor
mat_bufferprimitives 1 // buffer mai mic
mat_bumpmap 0 // dezactiveaza renderul materialelor
mat_clipz 1 // nu stiu exact
mat_compressedtextures 1 // compreseaza texturile
mat_debugdepthmode 0 // dezactivat - e ptr dezvoltatorii de joc
mat_debugdepthval 128 // dezactivat - e ptr dezvoltatorii de joc
mat_debugdepthvalmax 256 // dezactivat - e ptr dezvoltatorii de joc
mat_envmapsize 0 // dezactiveaza rezolutia mediului sa nu se reflecte prea mult
mat_envmaptgasize 0 // idem
mat_filterlightmaps 1 // lumina va fi normala. Daca pui 0 o sa fie patratoasa
mat_forceaniso 0 // dezactiveaza Anistropic Filtering Level
mat_framebuffercopyoverlaysize 0 // dezactiveaza anumite marimi de layere din textura
mat_parallaxmap 0 // dezactivare parallax maps
mat_picmip 2 // calitatea texturilor (2 = f slaba)
mat_reducefillrate 1 // reduce filtrul materialelor
mat_specular 0 // dezactiveaza testele de performanta
mat_trilinear 0 // dezactiveaza detaliile in mod triliniar
mat_shadowstate 0 // nu stiu exact, ceva cu umbre
mat_wateroverlaysize 8 // textura apei e micsorata
mp_decals 0 // nu stiu exact
props_break_max_pieces 0 // bucatile care se sparg sunt 0
props_break_max_pieces_perframe 0 // frameurile bucatilor sparte
r_cheapwaterend 1 // renderul apei slab
r_cheapwaterstart 1 // idem
r_WaterDrawReflection 0 // nu arata reflexia apei
r_WaterDrawRefraction 0 // nu arata refractia apei
sv_forcepreload 1 // incarca informatiile inainte de conectare

// sectiunea 2
violence_ablood 1 // player
violence_agibs 1 // player gib entities
violence_hblood 1 // player - sange normal
violence_hgibs 1 // player human gib entities
cl_ejectbrass 0 // ascunde cartusele consumate
cl_phys_props_enable 0 // no need
cl_phys_props_max 0 // clientside physics props
cl_show_splashes 0 // animatii

// curata consola
clear

Prosti peste prosti.
User avatar
afpromania
Membru
 
Posts: 154
Joined: 14 Jul 2014, 20:37
Location: Ploiesti

Re: CFG FPS +10

Postby [BRO]Ducu » 21 Sep 2014, 03:33

Ce sunt cu setarile astea ? Eu am tot la maxim in CS si grafica si tot, si am 299-310 fps. Nu iti trebe configuri sa ai fps mult...iti trebe o placa video si un procesor foarte bun.

Image
Image
User avatar
[BRO]Ducu
Membru
 
Posts: 53
Joined: 04 Jul 2014, 21:05
Location: Romania

Re: CFG FPS +10

Postby Mikro » 21 Sep 2014, 09:25

Wow cum ti-ai dat seama cartman???? Esti vreun medium sau ceva ??? Configul asta e pentru cei ce au NEVOIE de el...... nu toti au PC-uri de la NASA cumparate nu din banii vostri evident.....
Daca nu iti trb asta sau pur si simplu ai o parere proasta despre el ( pun pariu ca habar nu ai ce e asta defapt ) de ce vii aici sa te bagi in seama?

Asa cum a spus si AFP
Recomand ca acest cfg sa il foloseasca cei care au placi video mici (300mb, 256mb, 64mb)
nu e pt cei ce au placi video cumparate de taticu..... de 10 milioane...

Image
User avatar
Mikro
Membru
 
Posts: 260
Joined: 04 Feb 2014, 12:51

Re: CFG FPS +10

Postby TheFreeStyle911 » 29 Sep 2014, 20:24

Mikro wrote:
Asa cum a spus si AFP
Recomand ca acest cfg sa il foloseasca cei care au placi video mici (300mb, 256mb, 64mb)
nu e pt cei ce au placi video cumparate de taticu..... de 10 milioane...



Aici ai dreptate :))
User avatar
TheFreeStyle911
Membru
 
Posts: 171
Joined: 21 May 2014, 14:35
Location: Pecica

Re: CFG FPS +10

Postby [BRO]Ducu » 30 Sep 2014, 11:05

Eu mi-am cumparat PC-ul singur nu ma ajutat nimeni cu nici un ban. :P

Image
Image
User avatar
[BRO]Ducu
Membru
 
Posts: 53
Joined: 04 Jul 2014, 21:05
Location: Romania

Re: CFG FPS +10

Postby Laur » 25 Jan 2015, 21:34

frumos cfg :o :o :lol:

ImageImage
User avatar
Laur
Membru
 
Posts: 268
Joined: 15 Oct 2013, 14:36
Location: Arad

Re: CFG FPS +10

Postby ZalinaZix9 » 28 May 2019, 15:08

afpromania wrote:Va arat propriul meu cfg pentru marirea FPS-ului. Functioneaza ca orice cfg, insa trebuie pornit inainte de a intra pe un server. Daca il porniti in timpul jocului, cateva secunde ecranul vi se va bloca.

Code: Select all
//Rendered by AFp@romaniachat.ro
// CFG pentru FPS - niciunul din cele de mai jos nu sunt coniderate coduri

// Procesor
r_sse2 1 // nu e considerat cod
mat_forcehardwaresync 0 // dezactiveaza sincronizarea cu RAM si Video

// Pentru calculatoarele slabe
fps_max 300
mat_monitorgamma 1.6 // da luminozitate la ecran
mat_fastspecular 0 // nu face reload la materiale
r_drawdetailprops 0 // dezactiveaza anumite detalii
r_flashlightrendermodels 0 // dezactiveaza calitatea lanternei
r_propsmaxdist 0 // distanta maxima de vizualizare
cl_detaildist 0 // distanta unde vor aparea anumite obiecte (iarba)
cl_detailfade 0 // distanta la care obiectele devin transparente
cl_minmodels 0 // player - modele normale
net_graph 1 // info ping, lerp, interp
mat_maxframelatency 0 // dezactiveaza lagul ptr cadre (fps)
adsp_debug 0 // era ptr dezvoltatori
blink_duration 0 // timpul unui "eye blink"
budget_averages_window 0 // nr cadre secunde ptr frametimes
budget_background_alpha 0 // transparenta panou
budget_history_numsamplesvisible 0 // nu se memoreaza istoricul de rendering
budget_history_range_ms 5 // milisecunde ptr budget
budget_peaks_window 0 // numarul frameurilor ptr frametimes
budget_show_averages 0 // media aritmetica ptr frametimes
budget_show_history 0 // dezactiveaza history
budget_show_peaks 0 // dezactiveaza peaks
cl_drawmonitors 0 // necunoscut, dar recomandat (cica)
cl_ejectbrass 0 // nu mai arata cartusele ce ies din arma
cl_forcepreload 1 // incarca informatiile si textura inainte de conectare pe server
cl_logofile 0 // dezactiveaza spraypoint
cl_phys_props_max 50 // nr maxim de clienti tertza
cl_ragdoll_collide 0 // nu stiu ce face
cl_show_splashes 0 // dezactiveaza imprastierea materialelor
closecaption 0 // dezactiveaza subtitrarile
flex_smooth 0 // dezactiveaza calitatea miscarilor
func_break_max_pieces 0 // dezactiveaza bucatelele de obiecte la spargere
g_ragdoll_fadespeed 0 // nu stiu exact
g_ragdoll_maxcount 0 // nu stiu exact
//gl_clear 1 // curata ceva dar nu stiu ce
lod_TransitionDist 0 // nivelul detaliilor este curat din memorie
mat_antialias 0 // dezactiveaza calitatea marginilor modelelor
mat_bufferprimitives 1 // buffer mai mic
mat_bumpmap 0 // dezactiveaza renderul materialelor
mat_clipz 1 // nu stiu exact
mat_compressedtextures 1 // compreseaza texturile
mat_debugdepthmode 0 // dezactivat - e ptr dezvoltatorii de joc
mat_debugdepthval 128 // dezactivat - e ptr dezvoltatorii de joc
mat_debugdepthvalmax 256 // dezactivat - e ptr dezvoltatorii de joc
mat_envmapsize 0 // dezactiveaza rezolutia mediului sa nu se reflecte prea mult
mat_envmaptgasize 0 // idem
mat_filterlightmaps 1 // lumina va fi normala. Daca pui 0 o sa fie patratoasa
mat_forceaniso 0 // dezactiveaza Anistropic Filtering Level

mat_framebuffercopyoverlaysize 0 // dezactiveaza anumite marimi de layere din textura
mat_parallaxmap 0 // dezactivare parallax maps
mat_picmip 2 // calitatea texturilor (2 = f slaba)
mat_reducefillrate 1 // reduce filtrul materialelor
mat_specular 0 // dezactiveaza testele de performanta
mat_trilinear 0 // dezactiveaza detaliile in mod triliniar
mat_shadowstate 0 // nu stiu exact, ceva cu umbre
mat_vsync 0 // opreste sincronizarea pe verticala
mat_wateroverlaysize 8 // textura apei e micsorata
mp_decals 0 // nu stiu exact
muzzleflash_light 0 // nu stiu exact
props_break_max_pieces 0 // bucatile care se sparg sunt 0
props_break_max_pieces_perframe 0 // frameurile bucatilor sparte
r_cheapwaterend 1 // renderul apei slab
r_cheapwaterstart 1 // idem
r_decal_cullsize 9999 // player
r_decals 0 // player
r_dopixelvisibility 0 // player
r_drawbatchdecals 0 // player
r_drawflecks 0 // player
r_drawmodeldecals 0 // player
r_dynamic 0 // player
r_eyegloss 0 // player
r_eyemove 0 // player
r_eyes    0 // player
r_eyeshift_x 0 // player
r_eyeshift_y 0 // player
r_eyeshift_z 0 // player
r_eyesize 0 // player
r_flex    0 // player
r_forcewaterleaf 0 // nu optimizeaza apa
r_lightaverage 1 // lumina
r_lod 2 // nu stiu exact - Load of Details
r_maxdlights 32 // lumina
r_maxmodeldecal 0 // player
r_maxnewsamples 0 // player
r_maxsampledist 0 // player
r_minnewsamples 0 // player
r_norefresh 0 // player
r_occlusion 1 // occlusion sys
r_PhysPropStaticLighting 0 // lumina
r_renderoverlayfragment 0 // dezactiveaza fragmentele de render
r_rootlod 2 // root - Load of Details
r_ropetranslucent 0 // translucenta ptr sfoara
r_shadowmaxrendered 9 // render umbre
r_shadowrendertotexture 1 // render umbre si texturi
r_shadows 1 // arata umbrele - implicit
r_teeth 0 // player
r_WaterDrawReflection 0 // nu arata reflexia apei
r_WaterDrawRefraction 0 // nu arata refractia apei
r_waterforceexpensive 0 // ceva de gravitatea apei/forta
r_waterforcereflectentities 0 // entitatile apei
//r_worldlightmin 0.0002 // nu stiu exact
//r_worldlights 1 // numarul de lumini afisate pe un singur vertex
//rope_averagelight 0 // forteaza ca sforile sa foloseasca cubemax si nu multa intensitate
//rope_collide 0 // impactul sforilor cu mediul
//rope_shake 0 // animatie sfoara
//rope_smooth 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_enlarge 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_maxalpha 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_maxalphawidth 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_minalpha 0 // calitate sfoara
//rope_smooth_minwidth 0 // calitate sfoara
//rope_subdiv 0 // calitate sfoara
//rope_wind_dist 0.01 // calitate sfoara
showhitlocation 1 // player, mapa, mediu
sv_forcepreload 1 // incarca informatiile inainte de conectare
//texture_budget_background_alpha 9999999 // panou
//texture_budget_panel_height 0 // panou
//texture_budget_panel_width    0 // panou
//weapon_showproficiency 1 // nu stiu exact

// Alte setari de grafica
violence_ablood 1 // player
violence_agibs 1 // player gib entities
violence_hblood 1 // player - sange normal
violence_hgibs 1 // player human gib entities
cl_forcepreload 1 // modelele si texturile sunt incarcate in ram si video inainte de conectarea la server
cl_ejectbrass 0 // ascunde cartusele consumate
cl_phys_props_enable 0 // no need
cl_phys_props_max 0 // clientside physics props
cl_show_splashes 0 // animatii

// curata consola
clear


O sa observati ca unele comenzi de consola au semnul // inainte, asta inseamna ca nu vi le recomand. Daca le activati, veti avea probleme cu mouse-ul.
Iata si printul cu setarile mele de video:
Image

SFAT: intai setati optiunile din poza, apoi va activati cfg-ul.

In general, eu nu puteam juca deloc pe mapele cu detalii inalte si aveam 10 FPS maxim. Cu acest config, am 20,30 si foarte putin lag. Pe unele mape joc cu 70.

Sunt ceva tutoriale sa ma clarific ce si cum de folosit corect? Sau daca voi faceti unul turnatil-l va rog pe un hosting gen youtube sau dailymotion ca ulterior sa-l pot descarca cu safefromnet. Ar fi tare util nu doar pentru mine cred.
User avatar
ZalinaZix9
Membru
 
Posts: 3
Joined: 23 May 2019, 03:39

Re: CFG FPS +10

Postby afpromania28 » 31 May 2019, 18:26

Salut/Buna!

Toate comenzile alese de mine pentru FPS sunt luate de pe https://developer.valvesoftware.com/wik ... mmand_List
Sunt comenzi safe si recomandate. Jocul CS S are multe buguri iar eu in trecut avand o placa video mai mica, la incarcarea cfg-ului mi se bloca cateva secunde sau eventual ma scoatea din joc. Acest lucru nu cred ca este valabil si pentru alti jucatori.

Se incarca in joc ca orice alt cfg.

User avatar
afpromania28
Membru
 
Posts: 66
Joined: 09 Jan 2017, 18:14
Location: Ploiesti




Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest